Kläder till förbannelse

Har rensat garderoberna idag.. Ville knappt gå upp på övervåningen när det var kläder överallt.
Sååå nu är man 2 svarta säckar med kläder fattigare, och det känns underbart!.

Du sparar en massa jeans och linnen för det känns som att det knappt bli nå kvar. Men, släng dem istället för då tvingar du dig själv att köpa nya, haha. Ganska smart... För det är mycket roligare med nya kläder, som dessutom kommer till användning.


Har varit på stan en sväng idag, mamma var mitt sällskap.
Jag la undan kläder för drygt 2500 på en halvtimma. Det var ganska bra gjort.
Så imorgon ska jag köpa dem, + att jag ska hämta ut två packet packade med kläder ;).

Ska ett lass ut, beställer man ett nytt lass hem ;).

Kommentarer
Postat av: Kristian

2Säckar med kläder!? fan jag hade nog inte ens kunnat fylla en coop plastkasse om jag slängt allt ur min garderob :P

2010-10-26 @ 16:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0