Dag 7 - Min bästa vän


<3

Jag har många vänner som känner mig väldigt väl. Som vet precis hur jag är, och accepterar mig för den jag är.

Men min allra bästa vän är Emma.
Vi har kännt varandra sen barnsben, hur länge är jag inte riktigt säker på :/
Vi har haft våra upp och nergångar men vi har hittat tillbaka till varandra. Vi ställer upp för varandra och tröstar varandra oavsett vad.

Hon får en att skratta så tårarna rinner ibland. Hon har ett hjärta av guld och är världens snällaste. Hon skulle aldrig kunna göra någon något ont.

En kort men så sann beskrivning :).

Kommentarer
Postat av: emma

Nå, det där värmde i hjärtat! Du är så bra vännen! <3 och detsamma!

2010-12-15 @ 20:08:12
URL: http://emmalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0