Dag 1 - Presentera mig själv




Mitt namn är Elina, 19 år. Uppvuxen i Jukkasjärvi, flyttade till Kiruna för 3 år sedan ungefär. 

De två första åren på gymnasiet studerade jag handels och administrationsprogrammet i Gällivare. Jag trivdes inte speciellt bra så jag flyttade hem till Kiruna och gick marknadsmedia sista året.

Som person är jag snäll, kanske alldeles för snäll ibland.
Jag är väldigt impulsiv. Om jag hade ett fett sparkonto hade jag nog varit på resande fot världen över just nu. Jag är ingen vidare planerare, så jag tar heldre dagen som den kommer.
Var dag är olik sig. Jag kan vara väldigt tystlåten och tillbakadragen, men även helt ur kontroll, då har jag troligtvis ätit eller sovit dåligt haha..

Jag har ingen aning om vart jag ska i livet. Flickan som inte vet vad hon vill är en klockren beskrivning.
3 dagar efter studenten började jag jobba heltid på Europcar som biluthyrare. Och där är jag kvar fortfarande och trivs väldigt bra.

Jaa. De var väl det.. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0