Dag 2 - Min första kärlek

Min första "riktiga" kärlek var nog när jag just fyllt 13.

Vi var tillsammans i drygt ett år. Och jag skulle nog beskriva det som väldigt stormigt, men mycket kärlek. Han ville ha kontroll. Den kontrollen som jag inte accepterade, och det var nog det som förstörde det hela. Över lag kom vi inte riktigt överrens på de flesta punkter.
Ofta bråk.

Efteråt har vi inte heller kommit överrens speciellt bra. Om vi träffades på en fest slutade det alltid med att ena gick därifrån eller att man spottade varandra i ansiktet.

Men det kom en vändning. Det hände nåt så att säga, något som jag inte riktigt vill gå in på. Men jag hörde av mig till honom och bad om ursäkt om allt och så vidare, pratade ut och visade att man brydde sig.


Efter det har vi kunnat bete oss som folk, och de vill jag påstå är positivt iaf haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0