Dag 8 - Ett ögonblick

Jag är olyckligt kär. Jag har inte insett det tidigare. Jag har sagt att jag inte bryr mig och att jag skiter i honom. Men om sanningen ska fram så är det precis tvärtom.

Det är nog bland det värsta som finns att vara olyckligt kär egentligen.
På ett sätt vill man bara ha personen, men på ett annat så vill man bara ge han en käftsmäll.
Och om någon skulle fråga mig så hade jag nog sagt att jag hatar honom. För det är det första jag tänker på. Han har sårat mig en del kan man säga. Däremot vill jag inte lägga hela skulden på han. Men han ställde till med en del. Onödiga saker.

Och jag vet att han är så mycket bättre..
Han var så bra på så många sätt.

Men.. vad kan man göra :)

If it's meant to happend, it will happen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0