22


Jag & Ronja på 17årsdagen <3

Helt sjukt. Nummer 22 förföljer mig.. Eller om det är tvärtom, vad vet jag HAHA!
Det har pågått under en längre tid faktiskt, vilket brukar vara rätt ovanligt när man "får för sig" sånt.

-Som tex idag, skulle hämta en bil från flyget. Jag kollar på regplåten och det enda som syns är de sista två nummrerna som är 22. Resten var översnöat..

-Eller igår. Jag och Pontan kollade tv, så äre nå fotbollsgrej och den första killen som visas har nummer 22 på tröjan..

Helt jävla sjukt! och det har hänt 1000 gånger. Sånna där konstiga saker..
Läskigt..

Sen att man fyller år den 22:a också.. Kanske kommer det hända ngt?
Hjäääälp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0