I remember this feeling

Känner mig jätteglad idag. vad kan det bero på tro?

Paniken om att flytta härifrån har kommit tillbaka nu. Jag vet, 4 dagar ifrån att vi får en lägenhet här i Kiruna.. Men jag vill bara göra något. Betala flygresan utomlands och sen hitta ett jobb där som jag kan roa mig med ett tag, tills jag vill hem helt enkelt.

Jag är en vilsen individ. Om jag bara visste vad jag vill göra eller iaf vågade lite mer. Inte att man är på god väg, utan det ska verkställas...
Men det kommer väl med tiden det också får vi hoppas :).


Och vad ska man hitta på idag?.. Om jag ens har orken att göra något återstår att se.. Usch vilken tråkig människa man är..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0