En dag i februari

Ska göra en lång historia kort :)
Fick fruktansvärda magsmärtor en dag när jag var hemma på lunch. Efter jobbet kunde jag inte stå upp och när jag låg ner krampade det i magen. Det var som knivar i magen. Det var omöjligt att stå upp och jag hukade som en gamling när jag gick.

Åkte in på akuten på morgonen där på, på eftermiddan opererades jag..
Alla må klaga på sjukvården (och ja, den är världelös..) men den här gången gick det så fort, och sköterskorna och läkarna tog mig på allvar.

Sov så dåligt natten då jag hade opererats. Och salarna är inte så hemtrevliga, hade sån hemlängtan!.

Meeeen fick komma hem dagen efter iaf, och idag är jag frisk med två fula ärr, men det var det väl värt :).

Och det var blindtarmen som togs bort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0